Ingyenes vizsgálat
.
Kiemelt termékek
Hírlevél

Szeretne értesítést kapni híreinkről, akcióinkról? Kérje hírlevelünket!

Hírlevél fel/leiratkozás
Méret segédlet

Vásárlási információk

 

Fizetési és szállítási információk

A vásárló az interneten keresztül leadott rendelését:
 

1. Kérheti előre utalással:

 Tappancsoló Kft: Bankszámlaszám: 10700598-67493913-51100005

- A megrendelt termék értékén felül a következő költségek kerülnek felszámításra:
- Szállítási költség GLS (minden csomagra egységesen): 1800Ft

- Szállítási költség Foxpost (minden csomagra egységesen): 1000Ft

- Szállítási költség Magyar Posta (minden csomagra egységesen): 1990Ft


2. Kérheti utánvéttel, ebben az esetben csomag kézhezvételekor fizeti ki a kézbesítőnek.
- A megrendelt termék értékén felül a következő költségek kerülnek felszámításra:
- Szállítási költség GLS (minden csomagra egységesen): 2500Ft

- Szállítási költség Foxpost (minden csomagra egységesen): 1500Ft

 

Minimum összeghatár 8000Ft


A vételár mindig a termék mellet feltüntetett fogyasztói ár, ami tartalmazza a törvényben előírt ÁFA-t.

Szállítási határidő általánosan a megrendelés feldolgozásától és visszaigazolásától számított 1-5 munkanap.

Ha a megrendelt árut a futárszolgálat kézbesíti és a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. A szállító ismételt kézbesítéssel próbálkozik.
Amennyiben a kézbesítés egy megadott határidőn belül (5 munkanap) nem történik meg, úgy a GLS a csomagot visszajuttatja a Tappancsoló Gyermekcipő webáruház részére.

Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a megadott címet, vagy a címzettnek váratlanul el kellett utaznia, esetleg nem kapott értesítőt stb. Ilyen esetekben, amennyiben ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy automatikusan töröljük a további megrendeléseit, illetve arra a címre csak előre fizetés (átutalás) esetén szállítunk.

A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!

A megrendelt árut kérheti  automatába is, melynek ára jelentősen kedvezőbb.  Ez esetben a vásárló a szálltási mód kijelölését követően egy linkre kattintva térképes felületről ki tudja másolni, hogy melyik automatába kéri a kívánt terméket. Ezt a megjegyzés rovatban kérjük rögzteni. A csomag átvételét megelőzően a vásárló SMS-ben egy kódot fog kapni, amivel az automata rekesze nyitható, így az áru elérhetővé válik.

Ha a megrendelt árut a  futárszolgálat kézbesíti és a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. A szállító ismételt kézbesítéssel próbálkozik, melyről ismételt értesítést küld a vevőnek.

A szállítás a fent megadott árakon kizárólag Magyarország területén vehető igénybe! Külföldi rendelés esetén kérje egyedi ajánlatunkat!


Hogyan rendeljek?

Regisztráció után a megrendelni kívánt termékeknél válaszd ki a méretet, majd helyezd a kosárba.

A pénztár gombra kattintva a pénztárhoz kerülsz. Itt választhatsz szállítási és fizetési eljárásokat. Nézd át a lehetőségeket, a kettő összefügg egymással, a rendszer mindig kiszámolja neked a pontos szállítási díjakat.

Célszerű a pénztárban még egyszer leellenőrizni a számlázási és szállítási adatokat, hogy a számlát megfelelő névvel ki tudjuk állítani, a rendelésed pedig pontosan tudjuk szállítani. Ha egészségpénztárra szeretnéd elszámolni az arra alkalmas (supinált) terméket, jelezd a megjegyzés rovatban, illetve add meg az elszámoláshoz szükséges egészségpénztári adatokat.

Ha mindent kiválasztottál és az adatok is stimmelnek, a megrendelés gombra kell kattintani. Már kész is van a rendelés, elküldted nekünk.

A rendelésről kapsz egy visszaigazoló e-mail üzenetet.


1. A kiválasztott terméket korsárba helyezem.

2. Miután megbizonyosodom róla, hogy a megfelelő méretű lábbeli került a kosárba, a megrendelés gombra kattintok.

3. Amennyiben már rendeltem előzőleg, akkor bejelentkezem. Első vásárlás esetén nem szükséges a bejelentkezés.

4. A megrendelő adatainál megadom elérhetőségeimet. Név, Cím, Telefonszám, E-mail cím.

5. Megadom a szállítási címet. Amennyiben egyezik a szállítási és számlázási cím, bejelölöm a megfelelő gombot. Ha változik a számlázás címe, megadom a megfelelő adatokat.

6. Egészségpénztári számla igényénél, megadom a megfelelő adatokat:

- az egészségpénztári tagkódot
- az Egészségpénztár nevét
- az Egészségpénztár címét
- a kártya tulajdonos nevét

7. Amennyiben van információm a rendelésről, a megjegyzés rovatban feltüntetem

8. Ha a jövőben szeretnék hírlevelet kapni bejelölöm ezt az opciót.

9. A tovább gombra kattintva ellenőrzöm az adatokat.

10. Miután meggyőződtem róla, hogy minden helyesen van feltüntetve bejelölöm, hogy tudomásul vettem a feltételeket,  rögzítem rendelésem.


Kellemes vásárlást kívánunk!

 

Toábbi információk

Általános szerződési feltételek

Adatvdelmi tájékoztató